Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
Downpipe s náhradou katalyzátoru a lazené svody HPP Škoda...
![]() | Výrobce | HPP |
![]() | Katalogové č. | HPP-EXK-TDIGTB |
![]() | Dostupnost |
![]() |
![]() | Určeno pro | Audi A3 Seat Cordoba Seat Ibiza Seat Leon Seat Toledo Škoda Fabia Škoda Octavia VW Bora VW Golf 3 VW Golf 4 VW Golf 5 VW New Beetle VW Polo VW Vento |
Downpipe s náhradou katalyzátoru a lazené svody HPP Škoda, VW, Audi, Seat 1.9TDi 8V s turbodmychadlem GTB.
Poznámka: kit nepasuje na sériová turbodmychadla.
Lze použít pro turbodmychadla:
Garrett GTB2566VK
Garrett GTB2260VK
Garrett GTB2056VK
Garrett GTB1756VK
Pasuje na vozidla:
Audi A3 8L
Audi A3 8P
Seat Cordobra
Seat Ibiza Mk4
Seat Leon 1M
Seat Leon 1P
Seat Toledo
Škoda Fabia I
Škoda Fabia II
Škoda Octavia I
Škoda Octavia II
VW Bora
VW Golf 3
VW Golf 4
VW Golf 5
VW Jetta
VW New Beetle
VW Polo 9N/9N2/9N3
Downpipe:
- Nahrazuje sériový downpipe a katalyzátor.
- Určeno pro swap turbodmychadla Garrett GTB.
- Zlepšují odvod výfukových plynů (výplach).
- Zvyšují výkon a kroutící moment, zlepšují odezvu plynu.
- Snižují turbo lag.
- Vyrobeno kompletně z nerezové oceli SS304.
- Svařováno pomocí technologie T.I.G. pro nejlepší kvalitu, pevnost a odolnost.
- Dvojí rozteč šroubů pro montáž různých typů GTB turbodmychadel.
- Včetně pružného vlnovce, velice odolného proti vibracím.
- Integrovaný držák downpipů je nastavitelný, lze ho tedy dopasovat dle potřeby.
- Průměr: 76mm (3 palce) na 63,5mm (2.5 palce).
- Váha pouze 4,4kg.
- Včetně těsnění na stranu turba a spony na vyústění.
Výfukové svody:
- Vyrobeny kompletně z nerezu SS304.
- Svařovány pomocí T.I.G. pro nejlepší kvalitu.
- Určeno pro swap turbodmychadla Garrett GTB.
- Jedná se o tubulární svody, kde všechny větve jsou stejně dlouhé.
- Precizní zpracování s perfektními sváry. Sváry jsou zevnitř hladké a začištěné.
- Vyšší výkon a kroutící moment.
- Zlepšují odezvu na plynu a výplach systému.
- Delší životnost díky nerezové konstrukci.
- Tloušťka přírub: vyústění na turbo 10mm, vyústění na hlava motoru 8mm.
- Průměr vyústění na turbo: 40mm
- Průměr vyústění na hlavu motoru: 27 x 38mm.
- Průměr trubek: 43mm.
- Rozměry: 34,3 x 19,3cm.
- Váha: 2,9kg.
- Včetně těsnění.
- Typ svodů: 4-1 tubulární.
Součástí balení je:
- downpipe s náhradou katalyzátoru;
- tubulární svody;
- plechové těsnění na hlavu motoru;
- plechové těsnění na svody (dmychadlová část);
- plechové těsnění na downpipe (dmychadlová část);
- výfuková masivní nerezová spona 63,5mm.
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 11 144
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Karbonová fólie 3M Di-NOC / 3D carbon 122 x 100cm - černá
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Sekvenční membránový blow off ventil SSQ - verze II. HKS style (open loop)
NOVINKY

