Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY
45000,– Kč
14999,– Kč
13380,– Kč
Úprava řídící jedntoky REVO Technik Stage 2 pro Audi RS7 ...
Výrobce | REVO Technik | |
Katalogové č. | RT-ARS7TFSI560-S2 | |
Dostupnost | ||
Určeno pro | Audi RS7 |
Úprava řídící jedntoky REVO Technik Stage 2 pro Audi RS7 4.0TFSI 560PS (13-).
Sériový výkon: 560PS, 700Nm.
Po úpravě: od 659PS do 739PS, od 881Nm do 949Nm.
Vyžadované úpravy:
- Turboback výfuk se sportovním katalyzátorem nebo jeho náhradou.
Poznámka: konečný výkon záleží na mnoha faktorech jako je kvalita paliva, další provedené úpravy, celkový stav motoru a jeho komponentů.
K úpravě lze zakoupit SPS jednotku, která umožňuje pohodlné přepínání mezi základní mapou a softwarem Revo Technik.
- Všechny výkonové úpravy softwarů Revo Technik jsou navrženy tak, aby bezpečně zvyšovaly ovladatelnost vašeho vozidla a umožnily Vám přístup k většímu výkonu a kroutícímu momentu v celém rozsahu otáček při zachování továrních bezpečnostních mechanismů.
- Revo nabízejí jedny z nejsofistikovanějších úprav na trhu se zaměřením na perfektní vyváženost výkonu, hospodárnosti, životnosti a bezpečnosti.
- Vývoj a testování softwarů se provádí v řadě oblastí po celém světě, přičemž se berou v úvahu změny v atmosférických podmínkách, jako je nadmořská výška a teplota. Výzkum a vývoj softwarů Revo je nejrozsáhlejší a nejdůkladnějším odvětvím firmy, která Vám nabízí produkt, kterému můžete důvěřovat, a také zkušenost, kterou nezapomenete.
- Zkušební zařízení v britském ředitelství a americkém vývojovém středisku, stejně jako traťová kancelář u Bruntingthorpe Proving Ground a Virginia Point Raceway, dokážou softwarové úpravy Revo značně otestovat na trati.
- Osvědčený motor 4.0TFSI byl vyvinut ve spolupráci s automobilkou Bentley a díky vrtání 84,5 mm a zdvihu 89 mm disponuje objemem 3993 cm3. Má klasické rozevření motorů V8, tedy válce svírají úhel 90stupňů a navíc je přeplňován dvojicí Twin-scroll turbodmychadel. Software Revo umožňuje těmto motorům dodatečný výkon a širší výkonové pásmo, aniž by ztrácel hladký chod nebo se zhoršila spotřeba. Zvýšení točivého momentu v celém rozsahu otáček poskytuje mnohem větší flexibilitu ve všech převodových stupních.
Popis:
- Možnost použití SPS modulu pro přepínání výkonnostních map.
- Odstranění omezovače rychlosti.
- Možnost brždění levou nohou bez ztráty výkonu.
Na veškeré úpravy je poskytnuta záruka vrácení peněz v případě nespokojenosti do 30 dnů od provedení úpravy.
Související produkty
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá