Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
45000,– Kč

14999,– Kč

13380,– Kč
Vstřikování vody a metanolu AEM 30-3352 V2 - N/A + přeplň...
![]() | Výrobce | AEM |
![]() | Katalogové č. | AEM-30-3352 |
![]() | Dostupnost | obvykle 3-4 týdny |
Vstřikování vody a metanolu AEM 30-3352 V2. Kit je určený pro N/A motory a high-boost aplikace vyšší než 2,8bar (40psi), kde je signál snímán z MAF senzoru (váha vzduchu), z externího MAP senzoru, Injector Duty Cycle (IDC), nebo jiného 0-5V výstupu.
Verze bez nádržky!
Systém vstřikování voda a metanolu určené pro přeplňované motory (turbo, kompresor), ale i atmosférické N/A motory, je velice účinným prostředkem k dosažení navýšení výkonu až o 20%. Systém razantně snižuje teplo nasávaného vzduchu a potlačuje škodlivé detonace. To umožňuje úpravu předstihu bez použití závodních vysokooktanových paliv.
Inovace u nových modelů systému vstřikování:
Ovladač - nové odolnější a robustnější ovládací knoflíky a číselníky umožňují snadnější a efektivnější nastavení systému (start + plná aktivace). Disponuje varovnou LED kontrolkou zobrazující celkový status systému a varovné chybové hlášky, testovací knoflík pro ověření chodu systému, výstup na tlakové/podtlakové ovládání, snadným přístupem k pojistce pro její jednoduchou výměnu. Start Injection Boost : 1-12psi / Full Injection Boost 6-39psi.
Kabelový svazek - je zakončen zarážkou pro snadnou montáž a demontáž. Kabely jsou barevně odlišené pro jednoduchou identifikaci. Oba napájecí a zemnící kabely jsou nyní součástí jednoho kabelového svazku pro zjednodušení zapojení. Integrovaný volitelný kabel slouží k zapnutí nebo vypnutí solenoidu, který ovládá zastavení průtoku, když je systém aktivní.
Integrovaná ochrana "boost safe" - jedná se o výstupní funkci, která sleduje chod celého systému a hlídá napětí (špatné zapojení, přerušení vodiče, přehřátí čerpadla, vysoké či nízké napětí signálu atp.), což umožňuje uživateli jednoduchou kontrolu a případně úpravu palivové mapy nebo předstihu. Také hlídá ve spojení s ukazatelem hladiny stav náplně v nádržce a umožňuje uvést motor do nouzového režimu, aby nedošlo k jeho poškození.
Čerpadlo - zajišťuje tichý a spolehlivý chod. Disponuje robustní konstrukcí, odolným EPDM těsněním a Santoprenovou membránou, které zajišťují konzistentní a spolehlivý přenos kapaliny.
Trysky a vstřikovač - precizně vyrobené z odolných slitin. Vstřikovač má integrovaný zpětný ventil zajišťující plynulý chod. Trysky jsou k dispozici 250cc/min., 500cc/min., 1000cc/min. Pro správně zvolenou velikost trysky klikněte ZDE.
Kit obsahuje:
- 14 barové (200psi) recirkulační čerpadlo;
- boost progresivní ovladač (kontrolér);
- vstřikovač včetně integrovaného zpětného ventilu;
- dvě volitelné trysky pro individuální výkon;
- 6m tlaková hadice;
- podtlaková boost hadice;
- kabeláž.
Montážní návod.
Youtube video:
Náročnost instalace:
Související produkty
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá
NOVINKY

