Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
45000,– Kč

11999,– Kč
Blow off ventil GFB T9351 DV+ VAG motory 1.4 TSi / 1.8/2....
Blow off ventil GFB T9351 DV+ VAG motory 1.4 TSi / 1.8/2.0 TFSi/TSi / 2.5 R5 TFSi. Verze closed loop (bypass) = uzavřený.
Pasuje např. na:
Audi A1 1.4 TFSI 8X (10-)
Audi A1 1.8 TFSI 8X (15-)
Audi A3 8P 2.0 TFSI 8P (04-13)
Audi A3 8V 1.8/2.0TFSI (12-)
Audi A4 B7 2.0 TFSI 8E (04-08)
Audi A4 B7 2.0 TFSI 8H (06-09)
Audi A4 B8 1.8/2.0 TFSI (07-)
Audi A5 8T 1.8/2.0 TFSI (07-16)
Audi A6 2.0 TFSI 4F C6 (05-11)
Audi A6 2.0 TFSI 4G C7 (05/11-)
Audi Q5 2.0 TFSI 8R (08-)
Audi RS3 8P 2.5 TFSI (11-12)
Audi RS3 8V 2.5 TFSI (15-)
Audi S1 8X 2.0 TFSI (14-)
Audi S3 8P 2.0 TFSI (07-13)
Audi S3 8V 2.0 TFSI (13-)
Audi TT 8J 2.0 TFSI (07-14)
Audi TTS 8J 2.0 TFSI (08-14)
Audi TTRS 8J9 2.5 TFSI (09-14)
Seat Altea A5 (01/04-)
Seat Ibiza 6J Cupra 1.8 TSI (08-17)
Seat Leon 5P 1.8/2.0 TFSI (05-12)
Seat Leon 5F 1.8 TSI (13-)
Seat Leon 5F Cupra 2.0 TSI (14-)
Seat Toledo 5P 1.8 TSI (04-09)
Seat Toledo 5P 2.0 TFSI (04-09)
Škoda Octavia II VRS/RS 1Z 1.8/2.0 TFSI (05-13)
ŠKoda Octavia III RS/vRS 5E 2.0 TSI (13-)
ŠKoda Superb II 3T 1.8/2.0 TFSI (08-15)
ŠKoda Superb III 3V 1.8/2.0 TSI (15-)
VW Eos 1.4 TSI (06-15)
VW Eos 2.0 TSI (06-15)
VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI 1K (05-09)
VW Golf 6 GTI 2.0 TSI 5K (09-12)
VW Golf 6 R 4motion 2.0 TFSI 5K (09-13)
VW Golf 6 1.4 TSI turbo AJ (09-13)
VW Golf 6 1.4 TSI turbo 5K (08-12)
VW Golf 7 GTI 5G (04/13-)
VW Passat B6 2.0 TSI 3C (05-10)
VW Polo GTI 1.8 TSI 6R/6C (14-)
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI turbo (06-)
VW Scirocco Mk3 2.0 TFSI (06-)
VW Tiguan 2.0 TFSI 5N (07-)
VW Tiguan 2.0 TSI 5N (11-)
Tento blow ventil od firmy GFB typu "diverter valve" zachovává původní tovární elektronický ventil. Nahrazuje pouze interní plastové části kovovými, které jsou vysoce náchylné k poškození i na motorech bez úprav. Prodlužuje životnost, zrychluje reakce ventilu, umožňuje nárůst výkonu, díky pevné konstrukci nedochází u něho k poškození.
Výhodou zachování elektronického ventilu je jeho rychlost oproti podtlakově ovládaným. Slabým bodem je ovšem jeho samotná konstrukce. DV+ nahrazuje pouze jeho interní části, které jsou vyrobeny z plastu. DV+ disponuje pístem z mosazi a eloxovaným tělem vyrobeného z hliníku.
Unikátní systém ovládání ventilu umožňuje spolehlivě otevírat a zavírat píst ventilu, samotný tovární ventil tak není přetěžován a ventil je schopen pracovat i s větším plnícím tlakem. Tato funkce navíc zlepšuje tovární systém otevření ventilu postupně v reakci na zvýšení plnícího tlaku.
Konečným výsledkem je lepší odezva na plynový pedál, velice rychlá reakce samotného ventilu. DV+ také vyniká velice snadnou instalací.
Youtube video:
Youtube video:
Náročnost instalace:
S tímto také zakoupili
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá
NOVINKY




