Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
45000,– Kč

14999,– Kč

13380,– Kč
Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 Di...
![]() | Výrobce | Snow Performance |
![]() | Katalogové č. | SP10321 |
![]() | Dostupnost | 5-7 dní |
Vstřikování vody a metanolu Snow Performance - stage 3 MPG-MAX (LCD). Nejlepší sytém pro naftové motory. Včetně programovatelného LCD displaye a Dual Stage technologie. 2D-mapping skrze plnící tlak a EGT (teplota výfukových plynů).
Poznámka: uveďte prosíme do poznámek při dokončení objednávky vozidlo, model, výkon. Dle toho budou zvoleny do balení vstřikovací trysky na požadovaný výkon. U vidlicových motorů nutno instalovat 2x primární a 2x pomocné vstřikovací trysky.
Skrze vstřikování vody a metanolu do sání lze dosáhnout přírůstek výkonu až o 10-25% u přeplňovaných motorů (turbo, kompresor). Stačený vzduch je ochlazován až o 60°C. Hlavním úkolem je potlačit vznik detonace, která je způsobena velkou teplotou a tlakem ve spalovací komoře. Vstřikování také nevytváří restrikce uvnitř sání tak jako mezichladič (intercooler). U všech přeplňovaných motorů vytváří vstřikování vodní mlhu (dochází z tzv. atomizaci), která účinně chladí stlačený vzduch a snižuje teplotu výfukových plynů (EGT). Naopak metanol podporuje hoření směsi, tedy zvedá výkon motoru, naproti tomu zvyšuje hodnotu EGT, proto je vhodné kombinovat vstřikování vody společně s metanolem v požadovaném poměru. Systém vstřikování také chrání interní součástky motoru (ventily, vršky pístů..), zabraňuje vytváření karbonu. Lze s ním dosáhnout hranice 116 oktanů za použití klasického 95 oktanového benzínu. Se vstřikováním vody se můžeme setkat hlavně v motorsportu, v závodech dragsterů, ale také v oblasti letectví a námořnictva.
Balení obsahuje:
- membránová pumpa o tlaku 300PSI/20 bar s integrovaným pojistným ventilem;
- 2x vstřikovací tryska s různým průtokem;
- 1x Dual Stage upgrade pro druhou vstřik. trysku;
- 3m teflonová hadice 1/4";
- 2D kontroler s LCD displayem s kontrolní funkcní vstřikovaného množství, plnící tlaku a vstřikovacího impulzu;
- štelovatelný tlakový spínač;
- spojovací a montážní materiál, elektrické díly;
- 3 litrová nádobka na kapalinu;
- ukazatel stavu hladiny;
- kontrolní LED dioda pro interiér;
- návod (AJ/DE).
LCD 2D kontroler:
- přiložený 2D-mapping kontroler přizpůsobuje vstřikování flexibilně k plnícímu tlaku nebo teplotě výfukových plynů (EGT). Proto kontroler umožňuje optimální vstřikování paliva v různých podmínkách zátěže motoru. U přiloženého LCD kokpit displaye lze sledovat aktuální hodnoty plnícího tlaku, impulz vstřikování paliva. Navíc řídící jednotka umožňuje provést jemné úpravy z pohodlí sedadla řidiče. Kontroler zobrazuje tlak turba, duty cycle vstřikovačů, procentuální vstřikovací poměr vody a metanolu do motoru.
Rozšíření:
- 9,5 litrová nádoba na kapalinu místo 3l. +4200Kč.
- 26,5 litrová nádoba na kapalinu místo 3l. +5160Kč.
- druhý pár pomocných vstřikovacích trysek pro V motory +4172Kč.
Youtube video:
Náročnost instalace:
Související produkty
S tímto také zakoupili

Vaše cena: 6355 Kč
koupit detail
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá
NOVINKY

