Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
49999,– Kč
Kompletní sportovní podvozek H&R pro BMW řada 3 (E46) Touring Typ 346L, 2WD, jen 330d, se snížením 35/20mm16999,– Kč
Sportovní kit sání Pipercross na Škoda Octavia III RS 5E 1.8/2.0 TSi EA888 Gen3 (karbonový airbox)11999,– Kč
High Flow Turbo Inlet Pipe Forge Motorsport Toyota Coroll...
![]() | Výrobce | Forge Motorsport |
![]() | Katalogové č. | FMTIA8 |
![]() | Dostupnost | obvykle 1-3 týdny |
![]() | Určeno pro | Toyota Corolla |
High Flow Turbo Inlet Pipe Forge Motorsport Toyota Corolla GR 1.6T (22-).
Během vývoje tohoto dílu byl prvotním záměrem vyrobení efektivnějšího vstupu do turbodmychadla (turbo inlet), ale aby bylo dosaženo komplexního zlepšení vedení vzduchu, vyvinul Forge Motorsport nakonec kompletní sadu vedení vzduchu. Ta se skládá z kovového adaptéru na turbodmychadlo, dvou silikonových hadic s pětivrstvým protkáváním a ohýbanou hliníkovou trubkou s černým povrchem.
Každý z těchto dílů je navržen tak, aby umožňoval co nejhladší proudění vzduchu z airboxu k turbodmychadlu. Při porovnání továrního vedení a sady Forge Motorsport, je velmi dobře patrné, kolik restriktivních částí bylo nahrazeno přímým vedením vzduchu. V místě vstupu vzduchu do turba průměr vedení zvětšen ze 48 mm na 63 mm. Zvláštní péče byla věnována odstranění tzv. harmonikových dílů, kde vznikají nežádoucí turbulence při průtoku vzduchu.
Přímější vedení vzduchu bez restrikcí a zvětšená kapacita vzduchu pomáhá rychlejší akceleraci po delším brzdění nebo při změně rychlostních stupňů. O vozu vybaveného sportovním výfukem a externí řídicí jednotkou bylo samotnou instalací vedení vzduchu do turba dosaženo o 4-5 k vyššího výkonu a až o 13 Nm vyšší krouticí moment. Tyto hodnoty se mohou lišit podle konkrétní úpravy software řídicí jednotky a dalších úpravách.
Vedení vzduchu do turbodmychadla bylo testováno v kombinaci s továrním airboxem, který funguje velmi dobře, zejména v kombinaci s karbonovým nasáváním Forge Motorsport FMINLD1, které pomáhá udržet nízkou teplotu nasávaného vzduchu. Vedení by mělo být kompatibilní také s aftermarket sportovními sáními, které využívají sériový výstup k turbodmychadlu.
Celková kapacita vzduchu je použitím vedení vzduchu k turbodmychadlu zvětšena o 53% proti sériovému vedení. Tento rozdíl je patrný nejen na lepším výkonu vozu, ale také v jeho zvukovém projevu.
Základní vlastnosti vedení vzduchu k turbu:
- adaptér na turbu vyrobený ze slitiny hliníku 6082.
- adaptér na turbu, hadicová spojka a držák trubky vyrobený pomocí CNC.
- kovové díly jsou eloxovány pro maximální odolnost, dlouhou životnost a dokonalý vzhled.
- zvětšení kapacity vzduchu.
- žádná chybová hlášení motoru.
- zvýšený průtok vzduchu.
Montážní návod ke stažení zde.
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá





























