Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
45000,– Kč

16999,– Kč

11999,– Kč
Intercooler kit MTC Motorsport VW Golf 8 GTI/R 2.0 TSI MQ...
![]() | Výrobce | MTC Motorsport |
![]() | Katalogové č. | MTC-ICKIT-VWG8 |
![]() | Dostupnost |
![]() |
![]() | Určeno pro | VW Golf 8 |
Intercooler kit MTC Motorsport VW Golf 8 GTI/R 2.0 TSI MQB EVO Gen4 (20-) - černý.
Pasuje na modely MQB EVO Gen4:
Audi S3 8Y 2.0 TFSI 228KW/310PS MKB DNFB (10/20-)
Audi TT 8S 45TSI 2.0 TFSI 180kW/245PS MKB DNPA (10/20-)
Audi TTS 8S 2.0 TFSI 235KW/320PS MKB DNFD (11/20-)
Cupra Formentor VZ 2.0TSI 180kW/245PS MKB DNPA (03/21-)
Cupra Formentor VZ 2.0TSI 228kW/310PS MKB DNFB (11/20-)
Seat Leon KL Cupra 2.0 TSI 4Drive 228KW/310PS MKB DNFB (02/21-)
Škoda Octavia IV RS 2.0 TSI 180kW/245PS MKB DNPA (09/20-)
Škoda Superb IV 2.0 TSI 206KW/280PS MKB DNFE (11/20-)
VW Arteon R 3H 2.0 TSI 206-235KW/280-320PS MKB DNFE, DNFG
(12/20-)
VW Golf 8 GTI Typ CD 2.0 TSI 180kW/245PS MKB DNPA (08/20-)
VW Golf 8 GTI Clubsport Typ CD 2.0 TSI 220KW/300PS MKB DNFC (10/20-)
VW Golf 8 R Typ CD 2.0 TSI 235-245KW/320-333PS MKB DNFG (12/20-)
VW Passat B8 2.0 TSI 206KW/280PS MKB DNFE (11/20-)
VW T-Roc R 221kW/300PS MKB DNFC (10/20-)
- Intercooler FMIC od anglického výrobce MTC Motorsport určené pro platformy Mk8 Golf R/GTI 2.0 TSI EA888.
- Tento mezichladič nahrazuje standardní mezichladič a odstraňuje dva bajonetové konektory, které jsou náchylné na únik tlaku vzduchu.
- Tento mezichladič je jedním z větších mezichladičů dostupných pro tyto modely se vstupem a výstupem 70mm ve srovnání se standardním průměrem 60mm. Rozměry jádra jsou 620 x 440 x 65mm.
- Pro srovnání je tento mezichladič o 132 % větší než standardní mezichladič.
- Tyto mezichladiče jsme zkonstruovali pomocí jádra trubek a žeber přizpůsobených našim průtokovým litým koncovým nádržím se směrovými žebry proudění vzduchu na vstupní straně, stejně jako používáme u našich ostatních mezichladičů. Toto je nejúčinnější způsob, jak udržet nízké teploty sání. Byly svařeny metodou TIG a pro většinu vozidel není nutné žádné ořezávání.
- Testovali jsme naše mezichladiče na několika vozidlech a zjistili jsme, že mají naprosto fantastické výsledky. IAT ve srovnání se standardním mezichladičem jsou výrazně sníženy, což znamená, že získáte konzistentně zvýšený výkon.
- Standardní mezichladič a mezichladič MTC měly vstupní teploty mezichladiče mezi 110-115°C při každém 5 jízdě na silnici.
- Na druhé straně mezichladiče do motoru byly standardní teploty mezichladiče mezi 75-85°C, zatímco teploty mezichladiče MTC byly pokaždé 30°C. Naše mezichladiče prokazatelně zvládají výkon přes 500PS.
- Tyto výsledky jsou fantastické, protože tyto motory trpí přehřátím po několika zataženích na silnici. To výrazně pomáhá a ve většině případů tento problém řeší.
- Doporučuje se profesionální instalace, protože některé části mohou být trochu složitější. Montáž profesionálním mechanikem zabere přibližně 3-4 hodiny.
Součástí balení:
- intercooler v černé barvě.
- 2x silikonové hadice v černé barvě
- 4x hadicová spona.
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá

