Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
45000,– Kč

11999,– Kč
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na VW Golf 4/5/6 5/6-st. ...
![]() | Výrobce | CAE |
![]() | Katalogové č. | CAE-10045HDVW |
![]() | Dostupnost | na objednávku |
![]() | Určeno pro | VW Golf 4 VW Golf 5 VW Golf 6 |
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na VW Golf 4/5/6 5/6-st. 02M, 02Q, 02J MQ250, MQ350 (97-12) - závodní verze.
Určeno pro modely s převodovkou 02M, 02Q, 02J - 5/6-st. s lanovody, typ převodovky MQ250, MQ350. Pasuje na platformy PQ34/A4, PQ35/A5, PQ35/A6
Nutná instalace řadícího mechanismu (CAE-10145KIT) a držáku lanovodů (CAE-10145WID).
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter.
- Krátké a super přesné řazení pomocí původního H.
- Spojovací systém zůstává původní.
- Dodává vozidlu závodní vzhled.
- Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm.
- Zpátečka se přepíná pomocí odepnutí kabelu a přesunutí páky řazení, což znemožňuje její nechtěné a náhodné zařazení během jízdy. Odblokování zpátečky se provádí vytažením posuvného pouzdra na řadicí páce.
- Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm.
- Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG.
- Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení.
- Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení.
- Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné.
- Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností.
- Nutné odstranění středové konzole, kulisa CAE využívá pro instalaci sériových montážních bodů.
- Montáž vyžaduje vytvoření dvou děr o průměru 18mm do středového tunelu do karosérie.
- Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek).
Rozměry:
- celková výška: ca. 420mm.
- celková délka: ca. 220mm.
- Rozměry základní desky: ca. 230 x 115mm.
- Dráha řazení: ca. 65mm.
- Příčné řazení: ca. 65mm.
- Kompletní váha: ca. 2,45kg.
- Přesazení hlavice řadící páky (zadní / horní): ca. 60 / 130mm.
Barevné varianty hlavice řadící páky:
1. hliníková - titanově šedý elox
2. hliníková - modrý elox
3. hliníková - červený elox
4. hliníková - stříbrný elox
5. hliníková - oranžový elox
6. plastová - černá
7. plastová - bílá
*(vybranou variantu prosíme uveďte do poznámek při dokončení objednávky).
Youtube video:
Youtube video:
Související produkty
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá
NOVINKY




