Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
49999,– Kč

16999,– Kč

11999,– Kč
Závodní motorový olej Millers Oils Motorsport CTV 20w50 -...
![]() | Výrobce | Millers Oils |
![]() | Katalogové č. | MIO-54921 |
![]() | Dostupnost | obvykle 2-3 dny |
Závodní motorový olej Millers Oils Motorsport CTV 20w50 - 1l - polosyntetický olej pro společnou olejovou vanu - závodní Mini.
Cena za 1 litr.
Unikátní polosyntetycký olej s vysokotlakými aditivy pro ochranu převodovky. Vyvinutý speciálně pro klasické Mini a vozy se společnou olejovou vanou motoru a převodovky.
Olej obsahuje moderní výkonná aditiva a střihu odolné modifikátory viskozity v syntetické i minerální bázi.
Olej Millers Oils CTV 20w50 má zcela unikátní molekulovou strukturu přizpůsobenou specifickému použití ve společné olejové vaně, je extrémně střihu odolný, ale obsahuje také vysokotlaká aditiva pro ochranu převodovky. Aditiva chrání kladky, kuličková i jehlová ložiska v převodovce a poskytují vysokou ochranu shodnou s převodovkovými oleji API GL4.
CTV 20w50 má podobnou stavbu jako olej CSS 20w50 s vysokoteplotní viskozitou na hranici SAE 50, což zaručuje optimální tlak oleje za všech extrémních podmínek. Syntetické složky zajišťují čerpatelnost podobnou olejům třídy 15w, čímž se snižuje tření a zvyšuje výkon bez negativního vlivu na hlavní ložiskové segmenty.
Dochází k výrazné redukci spotřeby oleje a proto je ideální pro vytrvalostní závody.
Nejlepší volba pro závodní nebo laděné motory klasických Mini, Cooper nebo Cooper S.
Rovněž vhodný pro ostatní výkonné aplikace se společnou motorovou vanou včetně motocyklů.
Charakteristické vlastnosti:
- SAE viskozita: 20w50.
- Hustota při 15°C: 0.885.
- Kinematická viskozita při 100°C: 21.0cSt.
- Kinematická viskozita při 40°C: 170cSt.
- Viskozitní index: 146.
- Bod skápnutí: -15°C.
- Bod vzplanutí: 215°C.
- Viskozita při studeném startu 15°C (CCS): 9, 500cP.
UPOZORNĚNÍ!
Běžné více rozsahové oleje jsou pro aplikace se společnou olejovou náplní zcela nevhodné! Standardní více rozsahový olej obsahuje molekuly polymerů uspořádané v řetězcích, které se při zahřátí oleje prodlužují, aby se udržela optimální viskozita oleje. Tyto dlouhé řetězce, které se tvoří v běžném oleji jsou však ve společné olejové vaně rozbíjeny převodovým ústrojím, čímž ztrácí svou expanzní schopnost. To vede k tomu, že viskozita ve spodní části motoru je daleko řidší (a to i po výměně oleje) než v části horní. Se stoupající kilometráží je tak běžný olej stále řidší, řazení je obtížnější a motor hlučnější. Rovněž může dojít i k poškození mechanických součástí.
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá

