Katalog

    Přihlášení uživatele

    Závodní motorový olej Millers Oils Motorsport CTV 20w50 -...

    Závodní motorový olej Millers Oils Motorsport CTV 20w50 - 1l - polosyntetický olej pro společnou olejovou vanu - závodní Mini

    VýrobceMillers Oils
    Katalogové č.MIO-54921
    Dostupnostobvykle 2-3 dny

    Závodní motorový olej Millers Oils Motorsport CTV 20w50 - 1l - polosyntetický olej pro společnou olejovou vanu - závodní Mini.

    Cena za 1 litr.

    Unikátní polosyntetycký olej s vysokotlakými aditivy pro ochranu převodovky. Vyvinutý speciálně pro klasické Mini a vozy se společnou olejovou vanou motoru a převodovky.

    Olej obsahuje moderní výkonná aditiva a střihu odolné modifikátory viskozity v syntetické i minerální bázi.

    Olej Millers Oils CTV 20w50 má zcela unikátní molekulovou strukturu přizpůsobenou specifickému použití ve společné olejové vaně, je extrémně střihu odolný, ale obsahuje také vysokotlaká aditiva pro ochranu převodovky. Aditiva chrání kladky, kuličková i jehlová ložiska v převodovce a poskytují vysokou ochranu shodnou s převodovkovými oleji API GL4.

    CTV 20w50 má podobnou stavbu jako olej CSS 20w50 s vysokoteplotní viskozitou na hranici SAE 50, což zaručuje optimální tlak oleje za všech extrémních podmínek. Syntetické složky zajišťují čerpatelnost podobnou olejům třídy 15w, čímž se snižuje tření a zvyšuje výkon bez negativního vlivu na hlavní ložiskové segmenty.

    Dochází k výrazné redukci spotřeby oleje a proto je ideální pro vytrvalostní závody.

    Nejlepší volba pro závodní nebo laděné motory klasických Mini, Cooper nebo Cooper S.
    Rovněž vhodný pro ostatní výkonné aplikace se společnou motorovou vanou včetně motocyklů.

    Charakteristické vlastnosti:
    - SAE viskozita: 20w50.
    - Hustota při 15°C: 0.885.
    - Kinematická viskozita při 100°C: 21.0cSt.
    - Kinematická viskozita při 40°C: 170cSt.
    - Viskozitní index: 146.
    - Bod skápnutí: -15°C.
    - Bod vzplanutí: 215°C.
    - Viskozita při studeném startu 15°C (CCS): 9, 500cP.

    UPOZORNĚNÍ!
    Běžné více rozsahové oleje jsou pro aplikace se společnou olejovou náplní zcela nevhodné! Standardní více rozsahový olej obsahuje molekuly polymerů uspořádané v řetězcích, které se při zahřátí oleje prodlužují, aby se udržela optimální viskozita oleje. Tyto dlouhé řetězce, které se tvoří v běžném oleji jsou však ve společné olejové vaně rozbíjeny převodovým ústrojím, čímž ztrácí svou expanzní schopnost. To vede k tomu, že viskozita ve spodní části motoru je daleko řidší (a to i po výměně oleje) než v části horní. Se stoupající kilometráží je tak běžný olej stále řidší, řazení je obtížnější a motor hlučnější. Rovněž může dojít i k poškození mechanických součástí.

    Cena bez DPH 329.75 Kč
    Vaše cena s DPH 399 Kč

    Nákupní košík Nákupní košík

    Nastavení měny EUR Cena celkem 0
    Košík obsahuje 0 kusů

    ON-LINE stav skladu

    Počet položek: 16 122

    příjmáme platební karty příjmáme ePlatby zasíláme GLS zasíláme Českou poštou
    FacebookHome Credit

    generated in 0.041 sec.     system by CzOne    hosted by POSKYTOVATEL.cz    © copyright 2005 - 2025