Katalog

Přihlášení uživatele

Rev Limiter - omezovač otáček s launch controlem

Rev Limiter - omezovač otáček s launch controlemRev Limiter - omezovač otáček s launch controlemRev Limiter - omezovač otáček s launch controlem

VýrobceProRacing
Katalogové č.PR-REVLIM
Dostupnost Zboží je skladem

Rev Limiter - omezovač otáček s launch controlem.

Vhodný pro nasledující typy motorů:
- Nissan: CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30 všechny turbo+N/A.
- Subaru: EJ20 všechny motory
- Mitsubishi: 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72
- Mazda: 13B, 13B-REW, B6-ZE turbo+N/A, 13BT
- Toyota: 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGTE

Lze nainstalovat také do jiných vozidel. Vhodný pro většinu 4- a 6-válcových motorů. Pouze benzínových.

Omezovač otáček zabraňuje poškození motoru při použití sériového omezovače. Původní omezovač otáček při dosáhnutí stanovené hranice odpojí přívod paliva do valců (fuel cut) a tím může dojít k poškození z důvodu príliš chudé směsi. Citlivé jsou na to zejména upravené atmosférické (N/A) motory a také přeplňované motory. Rev Limiter pri dosáhnutí maximálních otáček odpojí zapalování, takže nemůže dojít k ochuzení směsi jako při klasickém omezovači. Tento způsob je často využívaný zejména v motorsportu (automobily WRC, F1).

Rev Limitir je plně nastavitelný v krocích po 500ot/min. od 2500 až do 10.000ot/min. Umožňuje nastavení 2 úrovní omezení otáček.

REV 1: hodnota se volí červeným potenciometrem. Nastavuje se hlavní omezovač otáček, tedy klasické omezení maximálních otáček při jízdě (záleží na typu motoru, například se nastaví na 7000ot/min, tedy motor za žádných okolností tuto hranici otáček nepřekročí).

REV 2: hodnota se volí bílým potenciometrem. Nastavuje se tzv. nízký omezovač. Tento omezovač se aktivuje zatáhnutím ruční brzdy, anebo jiným spínačem a je možné ho použít jako launch control. Nastaví se na hodnotu, při které motor umožňuje nejrychlejší start z místa (nastavuje se v oblasti vrcholu točivého momentu, např. se nastaví na 4000ot/min.). Znamená to, že po zatáhnutí ruční brzdy a stlačení plynového pedálu na podlahu otáčky budou okolo hodnoty 4000ot/min. (viz. přiložené video). Umožňuje to rychlejší start automobilu a přenesení plného výkonu motoru (u turbo motorů dochází k nárůstu tlaku, což běžně při vytočení motoru na neutrál není možné).

GAIN: žlutým potenciometrem GAIN se nastavuje čas, po jakém se znovu cívky po odpojení připojí. Při dosáhnutí max. hranice otáček ať už při REV 1 nebo REV 2 se odpojí zapalovaní, čím déle bude motor bez jiskry, tím více benzínu se ve válcích nahromadí a po opětovném připojení bude zapálené. Ovládá se tím tzv. střelba z výfuku a plamen (více benzínu ve válci = větší plamen) - viz video níže.

Instalace:
Vhodné pro 4- a 6-valcové motory. Není vhodný pro 8- válcové motory. Napojuje se většinou na signál ze senzoru klikové hřídele (position crank sensor), tachometru, rozdělovače nebo zapalovací cívky. Každý motor je v tomto individuální.

Youtube video:



Youtube video:



Youtube video:



Youtube video:

Cena bez DPH 3103.31 Kč
Vaše cena s DPH 3755 Kč
Na splátky u HomeCredit


S tímto také zakoupili

Nákupní košík Nákupní košík

Nastavení měny EUR Cena celkem 0
Košík obsahuje 0 kusů

ON-LINE stav skladu

Počet položek: 14 538

příjmáme platební karty příjmáme ePlatby zasíláme GLS zasíláme Českou poštou
FacebookHome Credit

generated in 0.1026 sec.     system by CzOne    hosted by POSKYTOVATEL.cz    © copyright 2005 - 2021