Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY
45000,– Kč
16999,– Kč
13380,– Kč
Rev Limiter - omezovač otáček s launch controlem
Výrobce | ProRacing | |
Katalogové č. | PR-REVLIM | |
Dostupnost |
Rev Limiter - omezovač otáček s launch controlem.
Vhodný pro nasledující typy motorů:
- Nissan: CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30 všechny turbo+N/A.
- Subaru: EJ20 všechny motory
- Mitsubishi: 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72
- Mazda: 13B, 13B-REW, B6-ZE turbo+N/A, 13BT
- Toyota: 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGTE
Lze nainstalovat také do jiných vozidel. Vhodný pro většinu 4- a 6-válcových motorů. Pouze benzínových.
Omezovač otáček zabraňuje poškození motoru při použití sériového omezovače. Původní omezovač otáček při dosáhnutí stanovené hranice odpojí přívod paliva do valců (fuel cut) a tím může dojít k poškození z důvodu príliš chudé směsi. Citlivé jsou na to zejména upravené atmosférické (N/A) motory a také přeplňované motory. Rev Limiter pri dosáhnutí maximálních otáček odpojí zapalování, takže nemůže dojít k ochuzení směsi jako při klasickém omezovači. Tento způsob je často využívaný zejména v motorsportu (automobily WRC, F1).
Rev Limitir je plně nastavitelný v krocích po 500ot/min. od 2500 až do 10.000ot/min. Umožňuje nastavení 2 úrovní omezení otáček.
REV 1: hodnota se volí červeným potenciometrem. Nastavuje se hlavní omezovač otáček, tedy klasické omezení maximálních otáček při jízdě (záleží na typu motoru, například se nastaví na 7000ot/min, tedy motor za žádných okolností tuto hranici otáček nepřekročí).
REV 2: hodnota se volí bílým potenciometrem. Nastavuje se tzv. nízký omezovač. Tento omezovač se aktivuje zatáhnutím ruční brzdy, anebo jiným spínačem a je možné ho použít jako launch control. Nastaví se na hodnotu, při které motor umožňuje nejrychlejší start z místa (nastavuje se v oblasti vrcholu točivého momentu, např. se nastaví na 4000ot/min.). Znamená to, že po zatáhnutí ruční brzdy a stlačení plynového pedálu na podlahu otáčky budou okolo hodnoty 4000ot/min. (viz. přiložené video). Umožňuje to rychlejší start automobilu a přenesení plného výkonu motoru (u turbo motorů dochází k nárůstu tlaku, což běžně při vytočení motoru na neutrál není možné).
GAIN: žlutým potenciometrem GAIN se nastavuje čas, po jakém se znovu cívky po odpojení připojí. Při dosáhnutí max. hranice otáček ať už při REV 1 nebo REV 2 se odpojí zapalovaní, čím déle bude motor bez jiskry, tím více benzínu se ve válcích nahromadí a po opětovném připojení bude zapálené. Ovládá se tím tzv. střelba z výfuku a plamen (více benzínu ve válci = větší plamen) - viz video níže.
Instalace:
Vhodné pro 4- a 6-valcové motory. Není vhodný pro 8- válcové motory. Napojuje se většinou na signál ze senzoru klikové hřídele (position crank sensor), tachometru, rozdělovače nebo zapalovací cívky. Každý motor je v tomto individuální.
Youtube video:
Youtube video:
Youtube video:
Youtube video:
S tímto také zakoupili
Vaše cena: 1880 Kč
koupit detail
Vaše cena: 40 Kč
koupit detail
Vaše cena: 199 Kč
koupit detail
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá