Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
45000,– Kč

16999,– Kč

11999,– Kč
Turbodmychadlo BorgWarner EFR 8374 - 179393
![]() | Výrobce | BorgWarner |
![]() | Katalogové č. | BW-EFR8374-105 |
![]() | Dostupnost | obvykle do 7dní |
Turbodmychadlo BorgWarner EFR 8374 - 179393.
Určeno pro výkony: 475 - 750PS single turbo nebo 800 - 1300PS twin turbo.
Turbodmychadla BorgWarner řady EFR jsou momentálně nejpokročilejší řada turbodmychadel na trhu. Světový gigant na poli výroby a vývoje turbodmychadel BorgWarner udělal v poslední době obrovský skok. Od základu navrhnul novou řadu turbodmychadel, do které vložil pouze ty nejmodernější technologie a postupy a dal tím vzniknout turbodmychadlům řady EFR. Ty se vyznačují nejmodernější aerodynamikou, extrémně lehkými keramickými ložisky, kovaným odlehčeným kompresorovým a Gamma-Ti výfukovým kolem, které mají taktéž extrémně nízkou váhu a setrvačnost. To vše završuje lehký obal odlitý z nerezu, jehož stěny jsou více jak o polovinu tenčí, než u konvenčních turbodmychadel s litinovou částí, což přispívá k nízké hmotnosti.
Turbínové kolo: asi to nejvíce zajímavé na celé řadě EFR je Gamma-Ti turbínové kolo. To je vyrobeno z extrémně lehkého a zároveň odolného materiálu, který se nazývá Gamma-Ti. Nejedná se ani o kov, ani keramiku, ale o tzv "inter-metalickou-slitinu. Ta se skládá primárně z Titanu a hliníku (titanium-aluminide) a dalších elementů. Tím se výfukové kolo stalo de facto stejně tak lehké, jako dnešní nejmodernější billet hliníková odlehčená kompresorová kola a jejich váha se rovná 1:1. To na poli dnešních turbodmychadel nemá obdoby a dramaticky to zlepšuje chování turbodmychadla jako jsou rychlé reakce a dřívější náběh do pracovních otáček. Zároveň je tento materiál velice odolný proti extrémním teplotám, roztažnosti a vibracím, což je velice důležité z pohledu životnosti a spolehlivosti. Borg Warner jako první přináší Gamma-Ti produkty pro běžné použití.
Výfuková skříň: po aerodynamické stránce kompletně přepracovaný design, který razantním způsobem zvyšuje efektivitu proudění spalin skrze turbínové kolo. Celý obal je vyroben z nové nerezové slitiny, která je odolnější, pevnější, kompaktnější a tím i lehčí. Nabízí se v několika variantách a to s klasickým jedním vstupem T25 nebo T3, popřípadě s T4 Twin scroll vstupem. U většiny je možnost zvolit verzi s interním vysoko propustným (high flow) westegatem nebo bez.
Kompresorové kolo: všechny EFR turbodmychadla využívají nově navrhnuté prodloužené kompresorové kolo, které je vyrobeno kováním a následným opracováním jednoho kusu hliníku. Tím se docílila jak pevnost, tak lehkost, která dále podporuje rychle reakce a brzký náběh turbodmychadla.
Ložisková skříň (CHRA): BorgWarner vyvinul kompletně nové ložiskové ústrojí, využívající keramické kuličky. Každé EFR turbo má dvojité ložiska. Kuličkové ložiska mají zásadní vliv na reakce a náběh (spool up) turbodmychadla. Díky použití keramiky jsou tyto ložiska velmi odolné, potřebují méně oleje k provozu oproti klasickým ocelovým nebo kluzným a dále podporují bleskové reakce turbodmychadla.
EFR 8374 je ideální pro drag a time attack závody díky velkému výkonovému potenciálu a rychlé odezvě.
- U většiny EFR turbodmychadel je přepouštěcí ventil (BOV) integrován do kompresorové části. Tam může být zachován nebo zaslepen.
- Je možno dodat se senzorem otáček turbodmychadla.
- Westegate je možno regulovat klasickou metodou.
Technické vlastnosti:
- Gamma-Ti výfukové lopatky.
- Dvojité keramické ložiska v ocelovém pouzdře.
- Kované odlehčené kompresorové kolo.
- Nerezový odlitek výfukové části, lehčí než litinový.
- Vodou chlazené ložiska.
- Velký interní westegate.
- Kompresorový obal s integrovaným recirkulačním ventilem.
- T25 příruba na svody.
- V-band příruba na výfuk.
Specifikace sací části:
- typ: Forged-Milled Wheel (FMW) Extended Tip.
- kompresorové kolo: vnější průměr (exducer): 83mm.
- kompresorové kolo: vnitřní průměr (inducer): 62,6mm.
- Max. ptůtok vzduchu: 79 lb/min.
- vestavěný blow off ventil.
- kompresorový obal: vstup na hadici 102mm (4" ported), výstup na hadici 63,50mm (2.5") nebo volitelný výstup na V-band.
Specifikace výfukové části:
- typ: Low Inertia Gamma-Ti Turbine Wheel.
- turbínové kolo: vnější průměr 74mm.
- kompresorový obal: nerezový (Stainless Steel Sand cast Housing).
- 1.05 A/R T3 Single Scroll s interním WG - číslo dílu 179393.
- turbínový výstup: GT-V-band (malý 3" V-band) ~92mm vnější pro všechny EFR turba.
Dostupné výfukové skříně:
- T3 A/R 0.83 Single Scroll s interním wastegatem (179258).
- T4 A/R 0.92 Twin Scroll s externím wastegatem (179357).
Poznámka: na EFR turbodmychadla nesmí být instalován externí restriktor na vstupní přívod, všechny turbodmychadla EFR mají integrovaný restriktor.
Youtube video:
Youtube video:
Youtube video:
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá

