Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY
45000,– Kč
14999,– Kč
13380,– Kč
Turbodmychadlo Garrett G25-550 SuperCore - 871388-5001S -...
Výrobce | Garrett | |
Katalogové č. | G-871388-5001S | |
Dostupnost | obvykle 3-10 dní |
Turbodmychadlo Garrett G25-550 SuperCore - 871388-5001S - reserve.
Poznámka: turbo je dodáváno bez výfukové skříně, nutno dokoupit zvlášť.
- Inovovaný model turbodmychadla řady GTX.
- Dmychadla jsou podobná svou charakteristikou turbodmychadlům firmy BorgWarner EFR - řada G25.
Kompresor:
Všechna kompresorová kola řady G jsou konstruována podle CFD, kovaná a frézovaná ze speciálních slitin hliníku s vysokou pevností. Nová kompresorová kola řady G dosahují o 60% většího průtoku vzduchu na 60mm kolech a o 30% více na 67mm kolech než u kompresorových kol řady GTX Gen II.
Skříň kompresoru:
Nová aero optimalizovaná pouzdra kompresoru s vysokým průtokem s integrovaným upevněním pro volitelné snímače měření rychlosti jsou přizpůsobena novým kompresorovým kolům řady G. V řadě G byly přijaty vylepšené recirkulační systémy generace I, které významně rozšiřují provozní rozsah kompresoru posunutím přepěťové linky.
Kazeta:
Všechny Garrett G CHRA jsou vybaveny 4-portovým vodním chlazením. Na každé straně lze tedy vybrat 2 připojení. To značně usnadňuje instalaci vodovodních potrubí a hadic. A samozřejmě řada G přichází s dvojitým keramickým kuličkovým ložiskem, jako je známé u řady Gen II. Novinkou je dvojité pístní těsnění na obou stranách.
Turbína:
Nová turbínová kola jsou vyrobena z vysoce výkonného materiálu Mar-M. Tento materiál odolává teplotám výfukových plynů až do 1050°C. I zde bylo ve srovnání s turbodmychadlem GTX dosaženo o 15-20% většího průtoku výfukových plynů se stejnými rozměry kol.
Pouzdro turbíny:
Výfukové části jsou odlity ze speciální slitiny nerezové oceli, která vydrží až 1050°C.
Mezi speciální funkce patří:
- Kované a obrobené kompresorové kolo nejnovější generace s až o 15% větším průtokem (než u řady GTX řady Gen II) na 60mm kolech a dokonce o 30% větším průtokem na 67mm kompresních kolech.
- Pouzdro kompresoru s vysokým průtokem s volitelným připojením pro snímač rychlosti.
- Turbínové kolo vyrobené z Mar-M (odolné až do 1050°C) s o 15 až 20% větším průtokem.
- Pouzdro turbíny z nerezové oceli odolné do 1050°C.
- Výfuková skříň se vstupem a výstupem na v-band.
- CHRA s výstupem na v-band, která umožňuje individuální nastavení polohy.
- Dvojitá keramická kuličková ložiska.
- 4 porty pro připojení vody.
- Dvojité těsnění na pístních kroužcích.
- K dispozici jsou obě verze rotace - standardní a obrácená (reserve).
- Určeno pro výkony: 300 - 550PS.
- Doporučeno pro objemy: 1.4 - 3.0L.
- Směr rotace: obrácená (reserve).
Specifikace kompresorové části:
- Inducer: 48,00mm.
- Exducer: 60,00mm.
- Trim: 65.
- A/R hodnota: 0,70.
Specifikace turbínové části:
- Inducer: 54,00mm.
- Exducer: 49,00mm.
- Trim: 84.
Na toto turbo je výhradně doporučena montáž olejového restriktoru na přívodní hadici mazání.
Rozměry adaptérů a přírub.
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá