Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
1805.78,– EUR

682.14,– EUR

481.5,– EUR
Úprava řídící jedntoky REVO Technik Stage 1 pro Ford Must...
![]() | Výrobce | REVO Technik |
![]() | Katalogové č. | RT-FMUS23-S1 |
![]() | Dostupnost |
![]() |
![]() | Určeno pro | Ford Mustang |
Úprava řídící jedntoky REVO Technik Stage 1 pro Ford Mustang 2.3T EcoBoost (15-).
Sériový výkon: 314PS, 434Nm.
Po úpravě: od 325PS do 360PS, od 495Nm do 542Nm.
Poznámka: konečný výkon záleží na mnoha faktorech jako je kvalita paliva, další provedené úpravy, celkový stav motoru a jeho komponentů.
K úpravě není možné zakoupit SPS jednotku, která umožňuje pohodlné přepínání mezi základní mapou a softwarem Revo Technik.
- Všechny výkonové úpravy softwarů Revo Technik jsou navrženy tak, aby bezpečně zvyšovaly ovladatelnost vašeho vozidla a umožnily Vám přístup k většímu výkonu a kroutícímu momentu v celém rozsahu otáček při zachování továrních bezpečnostních mechanismů.
- Revo nabízejí jedny z nejsofistikovanějších úprav na trhu se zaměřením na perfektní vyváženost výkonu, hospodárnosti, životnosti a bezpečnosti.
- Vývoj a testování softwarů se provádí v řadě oblastí po celém světě, přičemž se berou v úvahu změny v atmosférických podmínkách, jako je nadmořská výška a teplota. Výzkum a vývoj softwarů Revo je nejrozsáhlejší a nejdůkladnějším odvětvím firmy, která Vám nabízí produkt, kterému můžete důvěřovat, a také zkušenost, kterou nezapomenete.
- Zkušební zařízení v britském ředitelství a americkém vývojovém středisku, stejně jako traťová kancelář u Bruntingthorpe Proving Ground a Virginia Point Raceway, dokážou softwarové úpravy Revo značně otestovat na trati.
- Ford Mustang je synonymem velkého motoru V8, takže Fordovo rozhodnutí nabízet volbu 4-válcového motoru 2.3 může být pro někoho šokem. Přeplňovaný motor nabízí mnohem vyšší potenciál k úpravě. Mustang s jeho váhou 1655kg není lehkým autem. Stage 1 software je výsledkem dvanáctiměsíčního intenzivního vývoje a testování ve Velké Británii, Číně, Koreji a Německu. Stage 1 kombinuje zvýšený výkon a točivý moment, nárůst hlavně ve středních otáčkách, poskytuje tak uživateli mnohem citlivější odezvu na řízení a plynulejší odezvu škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Bezpečnostní prvky jako je řízení teploty, aktivně monitorují teplotu oleje, sání a výfuku, a v případě vysokých hodnot, které mohou být destruktivní pro motor, omezí výkon.
Popis:
- Odstranění omezovače rychlosti.
- Max. rychlost až 300km/hod.
- Posunutí max. otáček na 7000ot./min.
- Indikátor řazení převodových stupňů na 6200ot./min.
- Hladší odezva na plynový pedál.
- Teplotní ochrana motoru - výkon motoru je snížen v případě extrémních teplot.
- Nastavení možností pro různé kvality paliva.
Na veškeré úpravy je poskytnuta záruka vrácení peněz v případě nespokojenosti do 30 dnů od provedení úpravy.
Youtube video:
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá

