Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
1805.78,– EUR

481.5,– EUR
Výfukový ventil Supertech Toyota GT86 - inconel (STD)
![]() | Výrobce | Supertech |
![]() | Katalogové č. | SEVI-1050 |
![]() | Dostupnost | obvykle 2 týdny |
![]() | Určeno pro | Toyota GT86 |
Výfukový ventil Supertech Toyota GT86 - inconel (STD).
Velikost: standardní (STD).
Průměr hlavy (talířku): 29mm.
Průměr dříku: 5,45mm.
Délka: 95,15mm.
Materiál: Inconel.
Typ ventilu: výfukový.
Cena za kus.
Supertech nabízí své produkty více jak 30 let, své letité zkušenosti aplikuje ve vývoji každého jednotlivého závodního ventilu. Kombinace těchto zkušeností s nejmodernějším vybavením jako jsou ultrasonické testy, rentgeny, laserové měření, počítačové analýzy (Finite Element Analysis - FEA) z něj dělá jednoho z nejlepších výrobců na trhu.
Vyšší průtoky
- ventily nejsou zhotovené z klasických polotovarů, ale každý ventil je speciálně navržen pro každou aplikaci, neustále testování a výzkum zlepšuje výsledky proudění vzduchu.
Trvanlivost
- u každého návrhu ventilu je kladen důraz na maximální životnost skrze vyšší odolnosti proti únavě materiálu, pevnost v tahu. Každý hrot ventilu je tvrzen (52HRc).
Opracování nohy ventilu
- od roku 2006 je používán proces "superfinish", který v kombinaci s povrchovou úpravou černé nitridace snižuje drsnost povrchu, což má za následek nepřekonatelný výkon a maximální trvanlivost.
Přísné rozměrové tolerance
- je nepravděpodobné, že najdete některé konkurenční ventily s přesnější tolerancí rozměrů. To má za následek jednodušší instalaci, perfektní těsnost a maximální výkon.
Druhy materiálu:
- Inconel 751 - slitina na bázi niklu se používá pro motory, které dosahují velmi vysokých teploSupertech nabízí své produkty více jak 30 let, své letité zkušenosti aplikuje ve vývoji každého jednotlivého závodního ventilu. Kombinace těchto zkušeností s nejmodernějším vybavením jako jsou ultrasonické testy, rentgeny, laserové měření, počítačové analýzy (Finite Element Analysis - FEA) z něj dělá jednoho z nejlepších výrobců na trhu.
Vyšší průtoky
- ventily nejsou zhotovené z klasických polotovarů, ale každý ventil je speciálně navržen pro každou aplikaci, neustále testování a výzkum zlepšuje výsledky proudění vzduchu.
Trvanlivost
- u každého návrhu ventilu je kladen důraz na maximální životnost skrze vyšší odolnosti proti únavě materiálu, pevnost v tahu. Každý hrot ventilu je tvrzen (52HRc).
Opracování nohy ventilu
- od roku 2006 je používán proces "superfinish", který v kombinaci s povrchovou úpravou černé nitridace snižuje drsnost povrchu, což má za následek nepřekonatelný výkon a maximální trvanlivost.
Přísné rozměrové tolerance
- je nepravděpodobné, že najdete některé konkurenční ventily s přesnější tolerancí rozměrů. To má za následek jednodušší instalaci, perfektní těsnost a maximální výkon.
Druhy materiálu:
- Inconel 751 - slitina na bázi niklu se používá pro motory, které dosahují velmi vysokých teplot, zejména u přeplňovaných.
- Nerezová ocel - sací ventily z nerezové oceli jsou vyrobeny z vylepšené verze oceli EV8 (21-4N). Tento materiál byl zvolen zejména proto, že je to ocel nejvyšší třídy a poskytuje maximální odolnost. Výfukové ventily jsou vyrobeny z oceli EV16 (21-8N) nebo EV8-Nb/w pro ještě větší pevnost při vyšších teplotách. Ventily jsou vyrobeny z jednoho kusu kované oceli a dále je u nich provedeno zatvrzení stopek a sedel, doleštění, další opracování, aplikace speciálního povlaku (černé nitridace). Tento proces nitridace poskytuje tvrdší a hladší povrch, tedy menší tření a delší životnost.
t, zejména u přeplňovaných.
- Nerezová ocel - sací ventily z nerezové oceli jsou vyrobeny z vylepšené verze oceli EV8 (21-4N). Tento materiál byl zvolen zejména proto, že je to ocel nejvyšší třídy a poskytuje maximální odolnost. Výfukové ventily jsou vyrobeny z oceli EV16 (21-8N) nebo EV8-Nb/w pro ještě větší pevnost při vyšších teplotách. Ventily jsou vyrobeny z jednoho kusu kované oceli a dále je u nich provedeno zatvrzení stopek a sedel, doleštění, další opracování, aplikace speciálního povlaku (černé nitridace). Tento proces nitridace poskytuje tvrdší a hladší povrch, tedy menší tření a delší životnost.
Související produkty
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá
NOVINKY




