Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY
45000,– Kč
16999,– Kč
11999,– Kč
Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRa...
Výrobce | ProRacing | |
Katalogové č. | PR-EGR-PEU16HDI | |
Dostupnost | ||
Určeno pro | Mini Clubman R55 Mini Cooper R56 Mini One R56 |
Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Mini Clubman R55 / Cooper R56 / One R56 1.6 HDi (08-10).
Pasuje na motory:
- Citroen C3 1.4/1.6 HDi
- Citroen C4 1.4/1.6 HDi
- Citroen C5 1.4/1.6 HDi
- Citroen Berlingo 1.4/1.6 HDi
- Citroen Xsara 1.4/1.6 HDi
- Citroen Xsara Picasso 1.4/1.6 HDi
- Ford C-Max 1.6 TDCi Duratorq
- Ford Fiesta Mk6/Mk7 1.4/1.6 TDCi Duratorq
- Ford Fusion 1.4/1.6 TDCi Duratorq
- Ford Focus 1.6 TDCi Duratorq
- Ford Mondeo 1.6 TDCi Duratorq
- Mazda 1.4 CiTD MZ-CD Y4
- Mazda 1.6 CiTD MZ-CD Y6
- Mini Clubman D R55 1.6 HDi 9HZ DV6TED4 89HP/109HP (08-10)
- Mini Cooper D R56 1.6 HDi 9HZ DV6TED4 89HP/109HP (08-10)
- Mini One D R56 1.6 HDi 9HZ DV6TED4 89HP/109HP (08-10)
- Peugeot 206 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 207 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 307 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 407 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 1007 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 3008 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 5008 1.4/1.6 HDi
- Peugeot Expert 1.4/1.6 HDi
- Peugeot Partner 1.4/1.6 HDi
- Suzuki S4X 1.6 DDiS (Peugeot/Ford motor)
- Volvo C30 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo S40 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo S60 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo V50 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo V60 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo V70 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Materiál: nerezová ocel.
- Délka: 70mm.
- Šířka: 53mm.
- Tloušťka: 1,2mm.
- Rozteč děr osová: 52mm.
- Vnitřní průměr děr na šrouby: 15mm.
Cena za 1 kus záslepky.
Při využívání EGR, dochází k přepouštění výfukových plynů zpět do sacího traktu, to má za následek nižší produkci NOx, ale přináší s sebou také nevýhody. Při spalování nafty vznikají mastné saze, které se dostávají do sání. Ty se tam následně usazují a postupně ho ucpávají, což má za následek snižování výkonu a zvyšování kouřivosti (emisi škodlivých látek).
Výhody:
- zlepšení průběhu kroutícího momentu a výkonu v nižších a středních otáčkách;
- nedochází k zanášení sacího traktu = k postupnému snižování výkonu.
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá