Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY
45000,– Kč
16999,– Kč
11999,– Kč
Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRa...
Výrobce | ProRacing | |
Katalogové č. | PR-EGR-PEU16HDI-H | |
Dostupnost | ||
Určeno pro | Suzuki SX4 |
Záslepka EGR ventilu / recirkulace výfukových plynů ProRacing pro Suzuki S4X 1.6 DDiS - typ s dírou.
Pasuje na motory DLD-416 / DV6 s normou Euro 3 a Euro 4:
- Citroen C3 1.4/1.6 HDi
- Citroen C4 1.4/1.6 HDi
- Citroen C5 1.4/1.6 HDi
- Citroen Berlingo 1.4/1.6 HDi
- Citroen Xsara 1.4/1.6 HDi
- Citroen Xsara Picasso 1.4/1.6 HDi
- Ford C-Max 1.6 TDCi Duratorq
- Ford Fiesta Mk6/Mk7 1.4/1.6 TDCi Duratorq
- Ford Fusion 1.4/1.6 TDCi Duratorq
- Ford Focus 1.6 TDCi Duratorq
- Ford Mondeo 1.6 TDCi Duratorq
- Mazda 1.4 CiTD MZ-CD Y4
- Mazda 1.6 CiTD MZ-CD Y6
- Mini Clubman D R55 1.6 HDi 9HZ DV6TED4 89HP/109HP (08-10)
- Mini Cooper D R56 1.6 HDi 9HZ DV6TED4 89HP/109HP (08-10)
- Mini One D R56 1.6 HDi 9HZ DV6TED4 89HP/109HP (08-10)
- Peugeot 206 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 207 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 307 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 407 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 1007 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 3008 1.4/1.6 HDi
- Peugeot 5008 1.4/1.6 HDi
- Peugeot Expert 1.4/1.6 HDi
- Peugeot Partner 1.4/1.6 HDi
- Suzuki S4X 1.6 DDiS (Peugeot/Ford motor)
- Volvo C30 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo S40 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo S60 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo V50 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo V60 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
- Volvo V70 DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4
Poznámka: nepasuje na motory 8V vyrobené od roku 2011 s normou Euro 5 (DV-6C/DV-6).
- Materiál: nerezová ocel.
- Délka: 70mm.
- Šířka: 53mm.
- Tloušťka: 1,2mm.
- Rozteč děr osová: 52mm.
- Vnitřní průměr děr na šrouby: 15mm.
Cena za 1 kus záslepky.
Při využívání EGR, dochází k přepouštění výfukových plynů zpět do sacího traktu, to má za následek nižší produkci NOx, ale přináší s sebou také nevýhody. Při spalování nafty vznikají mastné saze, které se dostávají do sání. Ty se tam následně usazují a postupně ho ucpávají, což má za následek snižování výkonu a zvyšování kouřivosti (emisi škodlivých látek).
Výhody:
- zlepšení průběhu kroutícího momentu a výkonu v nižších a středních otáčkách;
- nedochází k zanášení sacího traktu = k postupnému snižování výkonu.
Tento typ s dírou v záslepce eliminuje rozsvěcení chybové hlášky motoru za předpokladu, že samotný EGR ventil pracuje bez chybně. Poskytuje čistší záběr při nižších otáčkách, protože zabraňuje recyklaci výfukových plynů, zejména pokud je EGR špinavé nebo zaseknuté.
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá