Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
1805.78,– EUR

682.14,– EUR

481.5,– EUR
Závodní termostat Mishimoto VW Bora 1J / Jetta 1J / Golf ...
![]() | Výrobce | Mishimoto |
![]() | Katalogové č. | MMTS-GTI-99 |
![]() | Dostupnost |
![]() |
![]() | Určeno pro | VW Bora VW Golf 4 VW Jetta VW New Beetle VW Passat |
Závodní termostat Mishimoto VW Bora 1J / Jetta 1J / Golf 4 1J / New Beetle / Passat B5 1.8T/2.0 (95-06).
Termostat se otevírá při 82°C (sériový při 87°C).
Pasuje na:
Audi A3 8L 1.8T (96-03)
Audi TT 8N 1.8T (00-06)
Audi TT 8N 3.2 (04-06)
Audi A4 B5 8D 1.8T (97-01)
Audi A6 C5 4B (97–04)
Seat Cordoba 6K 2.0 (92-99)
Seat Cordoba 6K2 1.8T (99-02)
Seat Ibiza 6K 1.8T/2.0 (93–02)
Seat Leon 1M 1.8T/2.0 (98–05)
Seat Toledo 1M 1.8T (98–05)
Škoda Octavia 1U 1.8T/2.0 včetně RS (96–10)
Škoda Superb 3U 1.8T/2.0 (01–08)
VW Bora 1J 1.8T/2.0 (99–06)
VW Jetta 1J 1.8T, 2.0 (98-05)
VW Golf 4 1J 1.8T, 2.0 (99-06)
VW Golf 4 1J GTI 1.8T (95-05)
VW New Beetle 1.8T, 2.0 (98-05)
VW Passat B5 3B 1.8T (98-05)
Závodní racingové termostaty Mishimoto jsou určené pro větší účinnost chlazení motoru. Snižují výrazně teplotu u upravovaných a přeplňovaných motorů. Jakmile se motor plně zahřeje, závodní termostat se otevře dříve (při nižší teplotě) než sériový. Chladící kapalina tedy prochází skrze motor dříve, což má za následek lepší ochlazování motoru. Motor není náchylný k přehřívání.
Youtube video:
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá

