Katalog
Přihlášení uživatele
AKČNÍ NABÍDKY 
45000,– Kč

11999,– Kč
Relokační kit ProRacing k diverter valve ventilu VAG 2.0 ...
![]() | Výrobce | ProRacing |
![]() | Katalogové č. | PR-DVRC-TFSI |
![]() | Dostupnost |
![]() |
![]() | Určeno pro | Audi A3 Audi S3 Audi TT Seat Altea Seat Leon Seat Toledo Škoda Octavia Škoda Superb VW Eos VW Golf 5 VW Golf 6 VW Passat VW Scirocco |
Relokační kit ProRacing k sériovému "diverter valve" ventilu VAG 2.0 TFSi EA113.
Pasuje na modely:
Audi A3 8P včetně Quattro 2.0 TFSi EA113 (04-13)
Audi S3 8P Quattro 2.0 TFSi EA113 (04-13)
Audi TT 8J Quattro 2.0 TFSi EA113 (06-10)
Seat Altea 2.0 TFSi EA113 (04-15)
Seat Leon 1P 2.0 TFSi EA113 (04-13)
Seat Toledo 5P 2.0 TFSi EA113(04-09)
Škoda Octavia II 1Z 2.0 TFSi EA113(04-13)
Škoda Superb II 3T 2.0 TFSi EA113 (08-15)
VW Eos 1F 2.0 TFSi EA113(06-15)
VW Golf 5 2.0 TFSi EA113 (03-08)
VW Golf 6 2.0 TFSi EA113 (08-15)
VW Passat B6/B7 2.0 TFSi EA113 (05-15)
VW Scirocco Mk3 2.0 TFSi EA113 (08-15)
Poznámka: pasuje pouze na příčné motory.
- Relokační kit sériového elektronického "diverter valve" ventilu slouží k relokaci odklonu zpětného tlaku na tlakovou část za intercooler (technologie Audi S3/VW Golf R), tedy na chladnější místo.
- Zpětný tlak je odkloněn přímo před škrticí klapku, díky umístění ventilu za mezichladič, dochází tedy k cirkulaci pouze studeného vzduchu (viz fotka).
- Elektronický "diverter valve" systém je standardem v mnoha motorech před mezichladičem, zde dochází k cirkulaci pouze horkého vzduchu.
- Standardní "diverter valve" ventil je instalován přímo v turbodmychadle a je v průběhu času obvykle poškozován trvalým teplem, takže u něj dochází k netěsnostem nebo k jeho trvalému poškození díky prasknutí.
- Unikající ventil bude mít za následek horší odezvu a ztráty výkonu, což není ve většině případů okamžitě zaznamenáno, protože poškození je zákeřné a nenastane náhle. V důsledku toho si zvyknete na zhoršující se reakci plynu a ztrátu výkonu.
- Relokační sada umožňuje přemístění ventilu do chladnější oblasti, což má další výhodu v tom, že eliminuje tepelné poškození a umožňuje návrat chladnějšího vzduchu do sacího systému. Čím chladnější je vzduch, tím vyšší je hustota nasávaného vzduchu a čím vyšší je hustota, tím lepší je plnění válce, což má za následek vyšší výkon.
- Kit je také kompatibilní s adaptéry a blow off ventily DV+ T9351.
Barevné provedení hadic: modrá nebo černá (dostupnost barev na dotaz).
Balení obsahuje:
- relokační adaptér.
- 2x silikonová hadice.
- 1x záslepka.
- 1x prodloužení el. svazku.
- 1x instalační materiál.
Související produkty


Vaše cena: 3598 Kč
koupit detail


Vaše cena: 2455 Kč
koupit detail
S tímto také zakoupili
ON-LINE stav skladu
Počet položek: 16 122
TOP 10
- Přídavný budík Depo Racing CSM - tlak turba mechanický diesel 3bar
- Univerzální vysokotlaká pumpa Bosch Motorsports style 300l/h - typ 044 - 0580254044
- Náplň palivové nádrže D-Stop
- Fitinka rovná D-06 (AN6) 9/16"x18-UNF - Push-On system - výstup na hadici
- T-spona na tlakové hadice 79-87mm (na hadici 76mm)
- Oil catch tank - 2x vývod - objem 0,75l
- Manuální regulátor plnícího tlaku (MBC) Turbosmart style IN CABIN (ball-spring)
- Regulátor tlaku paliva Race Tech-R - 7bar
- Intercooler FMIC 780 x 300 x 76mm (600 x 300 x 76mm) - výstupy 79mm
- Termo izolační páska Thermotec 25mm x 15m bílá
NOVINKY





